Use the Psychology of “Limited Time Only” to Score Important Meetings | Lifehacker

+ + +
via Lifehacker
Post completo / Whole post … aquí/here/qui
+ + +

Use the Psychology of "Limited Time Only" to Score Important Meetings

As soon as a deal goes up on Groupon, it is listed with the words “Limited Time Remaining.” An hourglass shows how much time is left before the deal disappears from the site while other banners remind you of the “Limited Quantity Available.” Why all the reminders about the limited time and quantity?

Read more…

    



+ + +
via Lifehacker
Post completo / Whole post … aquí/here/qui
+ + +
September 13, 2013 at 03:00PM

* Si hay algún problema con el post, indícamelo por favor. Gracias. / * Please, let me know if there is any issue with the post. Thanks a lot. / * Ti prego di farmi sapere qualche problema col post. Grazie.

Comenta, cíñete al tema del post, respeta, sigue las netiquetas.

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: